Στο έλεος των αναβατών

 Στο έλεος των αναβατών

Γιατί αλήθεια, μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης του Stoner, όλα τα συμβόλαια που λήγουν φέτος αποκτούν άλλη σημασία; Διότι πλέον οι κορυφαίοι αναβάτες είναι λιγότεροι από τη ζήτηση. Και εννοούμε βέβαια τους alien, τους 3 «εξωγήινους», Lorenzo, Pedrosa και Rossi (με την κατάλληλη μοτοσυκλέτα).

Έτσι τα εργοστάσια αναγκάζονται να αρχίσουν διαπραγματεύσεις πολύ νωρίτερα από ό,τι σχεδίαζαν, ενώ είναι κατά κάποιον τρόπο και όμηροι των αναβατών. Για παράδειγμα, συζητιέται πολύ πως ο πιο σίγουρος τρόπος να συνεχίσει η Honda στην ίδια επιτυχημένη πορεία που θεμελίωσε ο Stoner, είναι αποσπώντας τον Lorenzo από την Yamaha.

Ο Jorge είναι πράγματι ο μόνος που μπορεί να σταθεί στο ίδιο ύψος, καθώς ο Rossi είναι πλέον λίγο «άγνωστη ποσότητα» μετά από ενάμισ χρόνο εκτός ανταγωνισμού.

Στη Honda, μόλις έγινε γνωστή η απόφαση του Stoner, ο Livio Suppo έφυγε σφαίρα να συζητήσει με τον Dani Pedrosa για την επέκταση του συμβολαίου του. Το ίδιο έκανε και ο Lin Yarvis της Yamaha με τον Jorge Lorenzo, το κρισιμότερο πιόνι στο μεταγραφικό παιχνίδι.

 Στο έλεος των αναβατών

Και οι δύο μάνατζερ ζητούν από τους αναβάτες τους διετή ανανέωση, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα την πάρουν. Ο Pedrosa μάλλον θα υπογράψει, καθώς έχει τον «μπαμπούλα» του Marquez πάνω από το κεφάλι του – του χρόνου οπωσδήποτε ο μικρός θα ανέβει στα MotoGP.

Όμως ο Lorenzo; Χωρίς γενναία αύξηση, δύσκολα…

Ήδη έστειλε το πρώτο μήνυμα ο Jorge. «Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου στην Yamaha», δήλωσε πρόσφατα, προσθέτοντας όμως τρεις φονικές λέξ εις: «για την ώρα…» εννοώντας «αυτό θέλω τώρα, αύριο ποιος ξέρει;»

Μιλώντας προς την ιταλική Gazzetta dello Sport, ο Javis είπε: «Δεν θα αποκαλύψω οτιδήποτε σχετικά με τις διαπραγματεύσεις μας με τον Jorge, αλλά προφανώς ο στόχος μας είναι να τον κρατήσουμε για πολλά χρόνια. Είναι μόλις 25 και έχει τη δυνατότητα να αγωνίζεται στο ανώτατο επίπεδο για τουλάχιστον 5 χρόνια ακόμη. Οπότε ναι, θέλουμε να επεκτείνουμε το συμβόλαιό του για 2 ακόμα χρόνια».

 Στο έλεος των αναβατών

Και δεν φοβάται ότι ίσως η Honda τούς τον αρπάξει, προτείνοντας ένα εξωφρενικό ποσό στον ισπανό πρωταθλητή του 2010;

«Κοιτάξτε, φυσικά και μπορεί ένας αναβάτης να ζητήσει οποιοδήποτε ποσό, όμως αν δεν υπάρχουν αυτά τα χρήματα, τι θα κερδίσει; Αν θεωρούμε επικίνδυνο ανταγωνιστή μας την Honda; Δεν νομίζω ότι το κασέ του Stoner διαφέρει ιδιαίτερα από του Jorge».

«Δεν υπάρχει γραπτή συμφωνία μεταξύ των κατασκευαστών, αλλά νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια ο κοινός μας παρονομαστής είναι η μείωση του κόστους σε λογικά επίπεδα. Και εξάλλου τα χρήματα δεν είναι το παν. Είναι και το τι μπορούμε να προσφέρουμε από άποψη τεχνολογικής εξέλιξης, τι εξασφαλίσεις μπορούμε να παρουσιάσουμε στο τραπέζι. Η Yamaha έχει ήδη ένα πενταετές πλάνο για τα ΜοτοGP και τα επόμενα 2 χρόνια είναι ήδη απόλυτα προσχεδιασμένα».

«Ναι, είναι πιθανόν να έχουμε την υπογραφή του Lorenzo πολύ σύντομα», παραδέχτηκε ο Jarvis. «Για την ώρα τίποτα δεν έχει αλλάξει από ό,τι ίσχυε πριν δύο μέρες -εννοεί πριν την ανακοίνωση του Stoner- χωρίς βέβαια να μπορώ να αποκλείσω οτιδήποτε στις επόμενες δύο εβδομάδες».

Όταν ρωτήθηκε για την πιθανότητα επιστροφής του Rossi στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, ο Jarvis άφησε απλά να εννοηθεί πως εφόσον ο Ιταλός περιορίσει τις απαιτήσεις του, όλα είναι δυνατά. Πιστεύει δε πως ο ιταλός πολυπρωταθλητής περισσότερο και από ένα μεγάλο μισθό, χρειάζεται μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα.

«Αφότου έφυγε από εμάς, δεν είχαμε καμία επαφή, αλλά η αποχώρησή του πραγματικά δεν ήταν τραυματική. Και σε αυτόν τον κόσμο όλα είναι δυνατά. Αν μπορούμε να ξοδέψουμε για να πάρουμε τον Rossi; Αυτό που γνωρίζω είναι αυτό που τού προσφέραμε για να μείνει το 2011. Όμως νομίζω αυτόν τον καιρό αναζητεί μια μοτοσυκλέτα που θα τού επιτρέψει να ξαναγίνει ανταγωνιστικός και να κερδίσει».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.