Προτιμούν την κάρτα από τα μετρητά

 Προτιμούν την κάρτα από τα με ρητά

Η δυνατότητα να πραγματοποιούν αγορές εύκολα και με ασφάλεια, χωρίς να κρατούν μετρητά στα χέρια τους, αποτελεί για τους Eλληνες καταναλωτές το βασικότερο πλεονέκτημα της χρεωστικής κάρτας, σύμφωνα με τη 12η έρευνα MasterCard Barometer.

Η δυνατότητα να πραγματοποιούν αγορές εύκολα και με ασφάλεια, χωρίς να κρατούν μετρητά στα χέρια τους, αποτελεί για τους Eλληνες καταναλωτές το βασικότερο πλεονέκτημα της χρεωστικής κάρτας, σύμφωνα με τη 12η έρευνα MasterCard Barometer.

Oπως αποκαλύπτει η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, από τη MasterCard και τη Focus Bari -από τον Νοέμβριο του 2011 έως και τον Μάρτιο του 2012- σχεδόν 6 στους 10 κατόχους χρεωστικής κάρτας την επιλέγουν συχνότερα για τις αγορές τους στα καταστήματα σε σχέση με τα μετρητά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, ο κυριότερος λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές προτιμούν τη χρεωστική τους κάρτα για αγορές είναι το γεγονός πως δεν χρειάζεται να κρατούν μεγάλο ποσό μετρητών πάνω τους (70%).

«Πιο εύκολες»

Οι αγορές με χρήση χρεωστικής κάρτας θεωρούνται επίσης πιο εύκολες (28%) και πιο ασφαλείς (28%) από εκείνες που πραγματοποιούνται με μετρητά. Στα επιπρόσθετα πλεονεκτήματα που τους προσφέρονται, οι καταναλωτές τοποθετούν επίσης την ταχύτητα των συναλλαγών (27%) αλλά και τη δυνατότητα ελέγχου των εξόδων (15%).

Οσοι χρησιμοποιούν τη χρεωστική τους κάρτα για να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες, φαίνεται ότι έχουν αντιληφθεί τα προνόμια που τους παρέχονται, καθώς, σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν το 60% επιλέγει χρεωστική αντί για μετρητά, αν όχι κάθε εβδομάδα, τουλάχιστον μία φορά στις 10-15 μέρες. Παράλληλα, ένα 25% των καταναλωτών τη χρησιμοποιεί τουλάχιστον 1-2 φορές τον μήνα (24%).

Παρ’ όλα αυτά, οι Ελληνες καταναλωτές στη συντριπτική τους πλειοψηφία (97%) εξακολουθούν να θεωρούν πως ο κύριος τρόπος χρήσης της χρεωστικής κάρτας αφορά την ανάληψη μετρητών από τα ATM, με ένα 13% των καταναλωτών να την προτιμά για αγορές σε καταστήματα ή στο Διαδίκτυο. Οσον αφορά τις διαφοροποιήσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών, η έρευνα έδειξε ότι, ενώ και τα δύο φύλα χρησιμοποιούν τη χρεωστική τους κάρτα κατά βάση για ανάληψη μετρητών από τα ATM, οι άντρες είναι εκείνοι που φαίνεται να είναι λίγο πιο εξοικειωμένοι με τις αγορές στο Διαδίκτυο (8%).

Επιπλέον, τα άτομα νεότερης ηλικίας (18-34) δηλώνουν σε μεγαλύτερο ποσοστό (11%) ότι επιλέγουν τη χρεωστική τους κάρτα για online αγορές.

 

Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.