ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ………

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, κ. Γιώργος Παναγιωτόπουλος, καλωσόρισε την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012, στο χώρο του Επιμελητηρίου Αχαΐας τους νέους Σχολικούς Συμβούλους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας. Σκοπός της συνάντησης, στην οποία παραβρέθηκαν Στελέχη της Εκπαίδευσης, φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εκπρόσωποι του ΚΠΕ Κρεστένων και των ΚΕΔΔΥ Αχαΐας και Αιτωλοακαρνανίας, ήταν η ενημέρωση των Σχολικών Συμβούλων για θέματα που αφορούν τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητές τους. Επίσης, στους παραβρισκόμενους δόθηκε πλούσιο ενημερωτικό υλικό που περιείχε τη σχετική νομοθεσία, καθώς και αναλυτικές πληροφορίες για θέματα διοικητικού περιεχομένου. Στο τέλος της συνάντησης δόθηκε χρόνος στους Συμβούλους να θέσουν ερωτήματα, να διατυπώσουν προτάσεις, καθώς και να ανταλλάξουν εκπαιδευτικές ιδέες που αφορούν το ρόλο και το έργο τους.
Πρώτος ανέβηκε στο βήμα ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Ανδρέας Φίλιας, ο οποίος επεσήμανε ότι σε μία εποχή που ζητά λύσεις, προτεραιότητά μας πρέπει να είναι τα παιδιά, καθώς η εκπαίδευση είναι ο κύριος μοχλός για να φύγουμε από την κρίση. Στους νέους Συμβούλους συνέστησε να λειτουργούν με ευχέρεια και θάρρος στην ανάληψη πρωτοβουλιών και κλείνοντας, τόνισε ότι οι πόρτες της Αντιδημαρχείας θα είναι ανοιχτές. Στη συνέχεια, το λόγο πήραν ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας κ. Γιώργος Αγγελόπουλος και ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων του περιφερειακού τμήματος Δυτικής Ελλάδας κ. Χρήστος Μαναριώτης, οι οποίοι ευχήθηκαν με τη σειρά τους στους Συμβούλους καλή θητεία, καλό κουράγιο και δύναμη στο έργο τους. Εκ μέρους των Διευθυντών Εκπαίδευσης χαιρέτησαν οι κ.κ. Βασίλης Χονδρογιάννης και Ιάκωβος Παλαιολόγος οι οποίοι αφού καλωσόρισαν και ευχήθηκαν στους συμβούλους, τους παρότρυναν για μία ουσιαστική και εποικοδομητική συνεργασία. Η κ. Μαριάνθη Κοταδάκη, Προϊσταμένη Επιστ. και Παιδ. Καθοδήγησης Β/θμιας Εκ/σης δήλωσε ότι ο σχολικός σύμβουλος οφείλει να μετουσιώσει τις εκπαιδευτικές ανάγκες σε πράξη, αλλά και να τροποποιήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προς τη βελτίωση της ποιότητας. Ο κ. Θόδωρος Μπαρής Προϊστάμενος Επιστ. και Παιδ. Καθοδήγησης Α/θμιας Εκ/σης επεσήμανε ότι είναι σημαντικό οι επιμορφωτικές δράσεις να είναι προσαρμοσμένες στις τοπικές και εθνικές ανάγκες και τα νέα προγράμματα σπουδών.
Στα πλαίσια της εν λόγω συνάντησης ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης δήλωσε: « Η κορυφαία διαδικασία επιλογής Νέων Σχολικών Συμβούλων έφτασε στο τέλος της. Πρόκειται για μια διαδικασία επίπονη, αλλά αναγκαία για την επιλογή ενός ανθρώπινου δυναμικού που να απαρτίζεται από τους ικανότερους που θα προσφέρουν τα μέγιστα στην εκπαίδευση. Η συνάντηση αυτή αποτελεί καλωσόρισμα, γνωριμία και αρχή μιας γόνιμης συνεργασίας. Υπηρετούμε ένα σκοπό: Τη βελτίωση της σχολικής ζωής. Υπηρετούμε το σχολείο. Στοχεύουμε στη διαμόρφωση του πλαισίου συνεργασίας που θα οδηγήσει σε μια ποιοτική εκπαίδευση. Ζούμε σε μια εποχή που τα πάντα μεταβάλλονται επιθετικά. Το Νέο Σχολείο πρέπει να πετύχει γιατί αφορά την ίδια την κοινωνία, το μέλλον της, που δεν είναι άλλο από τους μαθητές. Για το λόγο αυτό, ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου είναι κρίσιμος και αναγκαίος. Θεωρώ πως οι εκπαιδευτικοί που έχουν επιλεγεί για αυτό το ρόλο έχουν υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στις απαιτήσεις και υποχρεώσεις που περιλαμβάνει. Είναι γνωστό ότι η κρίση που μας διαπερνά έχει «σαρώσει» τους ρόλους. Όμως ευελπιστώ πως ο σχολικός σύμβουλος, ξεπερνώντας τα εμπόδια, θα καταφέρει να σταθεί δίπλα στο μάχιμο εκπαιδευτικό, στο Διευθυντή του Σχολείου, στο μαθητή, εκπληρώνοντας όλες τις απαιτήσεις του ρόλου του, επαρκώς και επιτυχώς. Στο δύσκολο έργο που έχουν αναλάβει όλοι οι εμπλεκόμενοι με την εκπαίδευση, είναι σημαντική η αμφίδρομη υποστήριξη. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας θα βρίσκεται συνεχώς κοντά στους Σχολικούς Συμβούλους, όπως και αυτοί με τη σειρά τους στα σχολεία ευθύνης τους. Εποικοδομητική συνεργασία θα μπορέσουν να έχουν και με άλλους φορείς της εκπαίδευσης, όπως τα ΚΠΕ και τα ΚΕΔΔΥ, που αποτελούν υποστηρικτικές δομές, ως προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική ζωή.
Είναι γνωστό πως η εκπαίδευση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες αυτού του τόπου, για το λόγο αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να διαφυλάξουμε, να προστατέψουμε και να στηρίξουμε καθημερινά, χωρίς εκπτώσεις, την ανάγκη για μάθηση, τη σχολική ζωή, το μαχόμενο εκπαιδευτικό.»

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.