Ποιος σαμποτάρει την σιλουέτα σου;…..

Τέσσερις αιτίες που σε κρατούν μακριά από το skinny jean σου.Εδώ και καιρό νομίζεις πως κάποιος παίζει με τα νεύρα σου. Πηγαίνεις ανελλιπώς στο γυμναστήριο σου, κάνεις υγιεινή διατροφή, δεν έχεις κάποιο παθολογικό πρόβλημα κι όμως τα ρούχα δεν λένε να αρχίσουν να εφαρμόζουν όπως εσύ θα ήθελες. Τι κάνεις λάθος τελικά;
Μήπως δεν κοιμάσαι αρκετά;

Εάν καυχιέσαι ότι είσαι νυχτοπούλι που, παρά τις αϋπνίες και τα ξενύχτια, επιβιώνεις την επόμενη μέρα στο γραφείο μάλλον θα πρέπει να αρχίσεις να προβληματίζεσαι. Όπως είναι γνωστό, οι ορμόνες που ρυθμίζουν την αίσθηση της πείνας αλλά και του κορεσμού δεν λειτουργούν εάν ο οργανισμός δεν έχει ξεκουραστεί επαρκώς. Έρευνα του Πανεπιστημίου του Bristol έδειξε πως κάποιος που κοιμάται μόνο 5 ώρες την εβδομάδα έχει πολλές πιθανότητες να βλέπει τη ζυγαριά του να ανεβαίνει. Για αυτό πλέον ο επαρκής ύπνος συνδέεται με το χάσιμο κιλών και την συντήρηση του βάρους.

Μήπως δεν καταναλώνεις αρκετές φυτικές ίνες;
Η κατανάλωση φυτικών ινών έχει επίσης συνδεθεί με την μείωση του βάρους γιατί μπορούν να δημιουργήσουν την αίσθηση του κορεσμού. Για αυτό θεωρούνται απαραίτητες στο καθημερινό διαιτολόγιό σου. Κάποιες τροφές που περιέχουν φυτικές ίνες είναι οι αγκινάρες, τα φασόλια, ο αρακάς, ο χυμός δαμάσκηνου, η μπανάνα, το μπρόκολο, τα καρότα.

Μήπως το stress χτυπάει κόκκινο;
Το stress σε παχαίνει, είναι γεγονός! Κι εδώ οι ορμόνες παίζουν καθοριστικό ρόλο- συγκεκριμένα, τα αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης – η λεγόμενη ορμόνη του άγχους- μπορεί να αυξήσουν το σπλαχνικό λίπος, δηλαδή το λίπος της κοιλιάς. Έτσι ακόμα κι αν η διατροφή σου είναι ισορροπημένη, το υπερβολικό άγχος μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά στην δίαιτα σου και να μπλοκάρει τη ζυγαριά. Λύσεις μπορούν να δώσουν η γιόγκα και ο διαλογισμός, ένα χαλαρωτικό ρόφημα από βότανα ακόμα και ένα relaxing αφρόλουτρο ενώ για μακροχρόνια αποτελέσματα, δοκίμασε ένα πρόγραμμα για stress management που θα σε αποφορτίσει και θα σε βοηθήσει στην προσπάθειά σου να φτάσεις στο ιδανικό βάρος.

Μήπως «χτίζεις» μύες;
Η γυμναστική έχει και αυτή τα μυστικά της. Εάν λοιπόν η δική σου είναι βασισμένη στα βάρη, τότε είναι σίγουρο πως θα πάρεις όγκο, αφού «χτίζεις» του μύες σου αντί να στοχεύεις να αποκτήσεις ένα στεγνό και φυσικά γραμμωμένο κορμί. Για αυτό είναι σημαντικό, εάν θέλεις να χάσεις πόντους, να επικεντρωθείς σε ένα πρόγραμμα όπου χρησιμοποιείς το βάρος σου για να ασκηθείς. Το Pilates, η power yoga αλλά και η κλασσική σουηδική γυμναστική είναι οι πλέον ιδανικές μορφές άσκησης για την περίπτωση σου.

 

 

 

ευθυμια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.