Μπορεί η νηστεία να συμβάλει στη μείωση του σωματικού βάρους;….

H μείωση του σωματικού βάρους και η καταπολέμηση της παχυσαρκίας είναι μια από τις ευεργετικές επιδράσεις της νηστείας. Για να επιτευχθεί μείωση του βάρους κατά τη νηστεία, δεν πρέπει να γίνεται υπερκατανάλωση ζυμαρικών, ρυζιού, πατάτας, ψωμιού και ελαιόλαδου.

Η νηστεία αυξάνει την πρόσληψη φυτοχημικών ουσιών που είναι ευεργετικές για την υγεία. Οι βιταμίνες, οι φλαβονοειδείς και καροτινοειδείς ουσίες είναι μερικές από τις φυτοχημικές ουσίες με αντιοξειδωτικές ιδιότητες που ευεργετούν διάφορα συστήματα του οργανισμού μας. Βοηθούν το καρδιαγγειακό σύστημα, μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου και βελτιώνουν τις πνευματικές ικανότητες.

Τα λαχανικά και οι ξηροί καρποί προσφέρουν το ασβέστιο που χρειάζεται ο οργανισμός και το οποίο στερείται, λόγω του ότι κατά τη νηστεία αποφεύγονται τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Οι γυναίκες που θηλάζουν και τα παιδιά πρέπει να αποφεύγουν τις νηστείες για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Τα θαλασσινά που επιτρέπονται κατά τη νηστεία είναι υψηλής διατροφικής αξίας. Περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που βοηθούν την καρδιά και το ανοσοποιητικό σύστημα. Επίσης, βοηθούν το νευρικό σύστημα και την πνευματική εγρήγορση. Η απουσία από τη διατροφή λιπαρών ουσιών της οικογένειας των ωμέγα-3, όπως το DHA και το EPA, έχουν σχετιστεί με αυξημένο κίνδυνο για κατάθλιψη και νευρικές διαταραχές.

Τα όσπρια, σε συνδυασμό με τα θαλασσινά, προσφέρουν πρωτεΐνες που αντικαθιστούν εκείνες που δεν παίρνει ο οργανισμός λόγω αποχής από τροφές ζωικής προέλευσης.

 

 

 

 

 

 

cosmo.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.