Λιγότερο στρες μέρα με τη μέρα……

Βάλτε σε εφαρμογή μία ή περισσότερες από τις παρακάτω τακτικές διαχείρισης άγχους.
Κάθε μέρα

Ανοίξτε την ένταση του iPod σας Σύμφωνα με το Journal of Music Therapy, άτομα τα οποία έβγαλαν αυτοσχέδιους λόγους, ενώ άκουγαν χαλαρωτική μουσική, δεν παρουσίασαν συμπτώματα στρες, όπως ταχυπαλμία, αυξημένη πίεση ή υψηλά επίπεδα της ορμόνης τους στρες, κορτιζόλης, ενώ τα άτομα που έπρεπε να μιλήσουν χωρίς τη μουσική υπόκρουση, παρουσίασαν έντονα συμπτώματα άγχους. Αν το να παίξετε Barry White στο meeting σάς φαίνεται τραβηγμένο, φτιάξτε μια playlist με cool τραγούδια για να ακούτε στον δρόμο για τη δουλειά. Είμαι εκτός. Κρεμάστε την ταμπελίτσα «Επιστρέφω σε 5 λεπτά» και αφοσιωθείτε στην αγαπημένη ασχολία των φοιτητικών σας χρόνων. Την ταβανοσκόπηση. Απλώς μην κάνετε τίποτα.

SOS αναπνοή Όταν είμαστε αγχωμένοι τείνουμε να παίρνουμε πιο κοφτές αναπνοές ή να αναπνέουμε άρρυθμα. Για να ξαναβρείτε τη σωστή αναπνοή, εκπνεύστε πλήρως και ακουμπήστε τη γλώσσα σας στον ουρανίσκο σας πίσω από τα μπροστινά σας δόντια. Στη συνέχεια, εισπνεύστε από τη μύτη, μετρώντας ως το τέσσερα. Κρατήστε την αναπνοή σας μετρώντας ως το εφτά, αν μπορείτε, και εκπνεύστε αργά μετρώντας ως το οκτώ. Επαναλάβετε για δύο λεπτά. Εκτός από το πολύτιμο οξυγόνο, θα προφέρει και στο μυαλό σας λίγα λεπτά ηρεμίας, αφού θα είστε συγκεντρωμένη στην αναπνοή σας και όχι στις δουλειές και τις υποχρεώσεις που σας περιμένουν.

Έχετε 15 λεπτά; Το γέλιο διώχνει το άγχος όπως το… σκόρδο τα βαμπίρ. Κάντε λοιπόν κλικ στο «γιατρικό» σας στη διεύθυνση www.happytreefriends.com και γελάστε με την ψυχή σας με τα (λίγο splatter ομολογουμένως) αστεία online βιντεάκια από τα πιο χαριτωμένα και άτακτα cartoon.

Φτιάξτε ατμόσφαιρα Ανάψτε κεριά και βάλτε ωραία μουσική, φτιάξτε μια μους σοκολάτα ή κλείστε ένα τραπέζι για δύο στο αγαπημένο σας ιταλικό εστιατόριο. Όχι, δεν μιλάμε για τις βραδιές που θα περνάτε με τον έρωτα της ζωής σας (ή του μήνα σας), μιλάμε για τις ώρες που περνάτε με ένα πολύ σημαντικό πρόσωπο, εσάς. Έτσι θα κάνετε τον εαυτό σας και την ηρεμία σας προτεραιότητα. Αφήστε που σε αυτά τα ραντεβού γλιτώνετε το άγχος «θα με πάρει τηλέφωνο την επόμενη μέρα;»

Κάθε εβδομάδα

Το μυστικό σας βασίλειο Είτε είναι ένα σημείο στο μυαλό σας, όπως το να αναβιώνετε μια ευτυχισμένη ανάμνηση ή μια αγαπημένη σας φαντασίωση, είτε ένας αγαπημένος σας περίπατος είτε μια γωνία του σπιτιού ή η αγαπημένη σας καφετέρια, επισκεφτείτε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα το προσωπικό σας «καταφύγιο», δραπετεύοντας έτσι από το στρες της καθημερινότητας.

Φιλικές συμμαχίες Αφιερώστε μια μέρα τις εβδομάδας στα αγαπημένα σας πρόσωπα. Είτε είναι τα κυριακάτικα οικογενειακά τραπέζια με τη σπανακόπιτα της μαμάς είτε τα βράδια της Πέμπτης για Trivial μέχρι τελικής πτώσης με τους φίλους σας, μια αγκαλιά από ένα αγαπημένο πρόσωπο είναι το καλύτερο αντίδοτο για σχεδόν τα πάντα.

Εν δράσει Τα σπορ και τα χόμπι, όπως η κηπουρική και ο χορός ή ακόμα και ένας απλός περίπατος, θα προφυλάξουν την καρδιά σας και θα ενισχύσουν τη μνήμη σας (και τις επιτυχίες σας στο άλλο φύλο, γιατί θα χτίσετε και τέλειο κορμί).

Κάθε μήνα

Δημιουργικό χόμπι Ζωγραφίστε, γράψτε στο ημερολόγιό σας, μάθετε μια καινούργια συνταγή ή φτιάξτε –επιτέλους– το ποδήλατό σας. Οι δημιουργικές ασχολίες, θα σας δώσουν κέφι και αυτοπεποίθηση.

Join the club Το να ανήκετε κάπου θα σας δώσει μια αίσθηση ασφάλειας και μπορεί να σας δώσει και ακόμα περισσότερους φίλους, που είναι το καλύτερο αγχολυτικό. Μπορείτε να βρείτε online και offline πολλούς σύλλογους ή ομάδες με κάποια δραστηριότητα που σας ενδιαφέρει.

Κακομάθετε τον εαυτό σας Μια φορά τον μήνα, επενδύστε στην καλοπέραση και τη χαλάρωσή σας. Κάντε beauté στο σπίτι σας, πηγαίνετε σε ένα spa, με δυο λόγια ξεχάστε τα άγχη σας και ετοιμαστείτε να υποδεχτείτε τα καλύτερα που έρχονται.

Για μια ζωή

Ερωτευτείτε Και ζήστε εσείς καλά και εμείς καλύτερα. Αν μάλιστα παντρευτείτε κιόλας, μπορείτε να εξασφαλίσετε μια ζωή γεμάτη χαμόγελα, υγεία και χαμηλή πίεση, όπως υποστηρίζουν ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τορόντο. Τώρα βέβαια αν ακούγοντας και μόνο τη λέξη γάμος ανεβάζετε πίεση, καλύτερα να το ξανασκεφτείτε…

Υιοθετήστε κάποιο ζωάκι Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, η καθημερινή επαφή με τα ζώα θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ηρεμία σας και να αντιμετωπίσετε με μεγαλύτερη ευκολία τα προβλήματα της καθημερινότητας.

Κάντε το καλό Απεγκλωβιστείτε από τον μικρόκοσμό σας, δείτε τα πράγματα στις αληθινές τους διαστάσεις και βοηθήστε να λυθούν τα πραγματικά προβλήματα του κόσμου που ζούμε. Μαθαίνοντας για τις δυσχέρειες που αντιμετωπίζει κάποιος συνάνθρωπός σας και καταβάλλοντας τη δική σας προσπάθεια να τον βοηθήσετε, θα σας κάνει να συνειδητοποιήσετε ότι το να φρικάρετε επειδή χάλασε το συρραπτικό σας, ίσως να μην είναι η σωστή πρακτική ζωής.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.