ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΗΛΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ-ΠΟΤΩΝ..(foto)

διακρίνονται από αριστερά ο Πρόεδρος του Εξαγωγικού Τμήματος του ΕΒΕ Αντώνης Παρασκευόπουλος , η Angelina Schwall Durren Υπουργός Ομοσπονδιακών Υποθέσεων Ρηνανίας  - Βεσταφαλίας και υπεύθυνη σχέσεων με τις Ευρωπαϊκές χώρες, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλείας Κώστας Νικολούτσος, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης και Ντίνα Νικολάου Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Έργων Πελοποννήσου.

«Κερδίζουν» σημαντική θέση στις μεγάλες διεθνείς αγορές

Κ. ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΣ

Συστηματική προσπάθεια για την εξωστρέφεια των τοπικών μας προϊόντων, η ζήτηση των οποίων διαρκώς αυξάνεται.

Εξαιρετικώς επιτυχημένη και ιδιαιτέρως ουσιαστική υπήρξε η συμμετοχή του Επιμελητηρίου Ηλείας μέσω τριών μεγάλων επιχειρήσεων του Νομού στην Παγκόσμιας Εμβέλειας έκθεση Τροφίμων και Ποτών στη Γερμανία.

Η συγκεκριμένη έκθεση έχει καθιερωθεί και πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια στην Κολωνία και αποτελεί κάθε φορά (όπως και φέτος) το μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός του κλάδου τροφίμων και ποτών.

Στους 180 εκθέτες που έλαβαν μέρος από την Ελλάδα οι τρεις εντυπωσιακές συμμετοχές από το Νομό μας αφορούσαν στις επιχειρήσεις: α) ΗΛΙΣ- ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ β)ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΚΑΙ  γ) ΗΛΕΙΑΚΗ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΑ Α.Ε με εκπρόσωπο τον κ. Τσαούση Βασίλη. Και οι τρεις είχαν δεσπόζουσα θέση στο ελληνικό περίπτερο και κέντρισαν το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών τόσο από τη Γερμανία όσο και από άλλες χώρες.

Επικεφαλής της Ηλειακής αντιπροσωπείας ήταν ο ίδιος ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλείας κ. Κώστας Νικολούτσος, ο οποίος πραγματοποίησε επαφές με στελέχη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου και με εκπροσώπους σημαντικών παραγόντων της διεθνούς αγοράς. Μιλώντας εξ’ άλλου για τη δική μας συμμετοχή τόνισε πως για μια φορά ακόμα αποδείχθηκε τα έχουμε προϊόντα παγκόσμιας κλάσης που με τη σωστή ανάδειξη τους «κερδίζουν» τις αγορές και η ζήτηση αυξάνεται συνεχώς.

Ανέφερε επιπροσθέτως ότι η έκθεση «Anuga» είναι μια σημαντική και συστηματική προσπάθεια σε αυτό που επιδιώκει από την πρώτη στιγμή ο επιμελητηριακός θεσμός, δηλαδή την εξωστρέφεια της παραγωγής μας και των Ηλειακών προϊόντων.

Να σημειωθεί ότι το ελληνικό περίπτερο στο οποίο περιλαμβάνονταν οι Ηλειακές Συμμετοχές, είχε το Brand Name: «Taste like Greece» δίνοντας έμφαση στην υψηλή προστιθέμενη αξία των Ελληνικών Τροφίμων και Ποτών.

Οι επιχειρηματίες του Νομού μας με την καθοδήγησε του Νικολούτσου έχουν την δυνατότητα και την ευκαιρία να επικοινώνησαν και άλλους επιχειρηματίες της Διεθνούς Αγοράς, έκλεισαν συμφωνίες και συζήτησαν το ενδεχόμενο συνεργασίας με σκοπό την αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.