Η νέα Porsche Cayenne GTS

 Η νέα Porsche Cayenne GTS

Η Porsche παρουσιάζει την έκδοση GTS της νέας Cayenne σε μια προσπάθεια να γεφυρώσει το χάσμα στη γκάμα της ανάμεσα στην έκδοση S και την Turbo.

Μπορεί σήμερα η γερμανική εταιρεία να έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου, παρ’ όλα αυτά όμως η «πραγματική» πρεμιέρα του σπορτίφ crossover της Porsche αναμένεται να γίνει σε λίγες μέρες, στην έκθεση του Πεκίνου, κάτι που, αν μη τι άλλο, αποδεικνύει την «προσοχή» των Γερμανών στην αναπτυσσόμενη αυτή αγορά της Άπω Ανατολής.

Όπως είναι αναμενόμενο, κάτω από το καπό του αυτοκινήτου συναντάμε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού V8 κινητήρα των 4,8 λίτρων της εταιρείας, ο οποίος τοποθετείται στην έκδοση S και αποδίδει ειδικά για την περίσταση 420 ίππους.

 Η νέα Porsche Cayenne GTS

Σε ό,τι αφορά στη μετάδοση, οι Γερμανοί επέλεξαν να τοποθετήσουν το 8τάχυτο πλέον αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S. Το όλο πακέτο εξασφαλίζει στην Porsche Cayenne GTS του 2012 κορυφαίες για την κατηγορία και το είδος επιδόσεις, όπως είναι για παράδειγμα τα μόλις 5,7 δλ. που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της καθιερωμένης επιτάχυνσης από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, καθώς και τα 261 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.

Παρά τις «καυτές» αυτές επιδόσεις, οι μηχανικοί της Porsche υπόσχονται πως η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις τους, δεν υπερβαίνει τα 10,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ. κίνησης.

 Η νέα Porsche Cayenne GTS

Από εκεί και πέρα, ο σπορτίφ προσανατολισμός της κατασκευής ενισχύεται και από τις επιλογές που έχουν υιοθετηθεί στο πλαίσιο και στις αναρτήσεις της.

Πιο συγκεκριμένα, οι «ενεργές» αναρτήσεις της νέας GTS (βλ. Porsche Active Suspension Management) διαθέτουν ακόμα πιο σφικτές ρυ μίσεις απ’ ότι στο παρελθόν, ενώ το ύψος τους είναι μειωμένο κατά 24 χλστ. σε σχέση με αυτό της Cayenne S.

Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο έχει «κλέψει» κάποια στοιχεία από την μεγαλύτερη Turbo –ιδίως στο εμπρός του μέρος- ενώ φαρδύτερα είναι τα τόξα των τροχών και τα πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Χαρακτηριστικό της αμφίεσης της νέας GTS είναι επίσης η πίσω αεροτομή, το φώτα Bi-Xenon, οι σπορτίφ απολήξεις της εξάτμισης και –ασφαλώς- οι σκουρόχρωμες ζάντες ελαφρού κράματος.

Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου στην Ευρώπη ξεκινούν από τα μέσα περίπου του προσεχούς καλοκαιριού σε τιμές –στη Γερμανία- που θα ξεκινούν λίγο παραπάνω από 90.000 ευρώ.

 Η νέα Porsche Cayenne GTS

Πηγή:

Πηγή: troktiko.eu

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.