ΗΛΕΙΑ: Οκτώβριος – Μήνας λουκέτων, χρεών, ανεργίας και…εξώσεων σε επιχειρήσεις

magazi Με αρνητικό πρόσημο θα μπει ο Οκτώβριος σε πολλές επιχειρήσεις στην Ηλεία. Ο Σεπτέμβριος δεν έχει ολοκληρωθεί και ήδη επιχειρήσεις ένδυσης, τροφίμων και υπόδησης έβαλαν λουκέτο αυτό το μήνα ή βάζουν την ερχόμενη εβδομάδα, μη μπορώντας να αντέξουν τις οικονομικές δυσκολίες. Επιχειρήσεις σε Πύργο και Αμαλιάδα δεν φαίνεται ότι θα καταφέρουν να διανύσουν όλο τον Οκτώβριο και θα κλείσουν προς τα τέλη του μήνα.

Στον Πύργο η οδός Αγ. Νικολάου, ακριβώς δίπλα από την κεντρική πλατεία, αριθμεί πολλά καταστήματα κλειστά ενώ προς τα τέλη των οδών Γερμανού και Ερμού δεν “κουνιέται φύλλο”, όπου η περιοχή το βράδυ μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο, με χαμηλό ή και καθόλου φωτισμό. Στην Αμαλιάδα παρόμοια κατάσταση Καταστήματα κλείνουν ενώ πολλοί επιχειρηματίες κεντρικών επιχειρήσεων προσπαθούν να μεταφέρουν το κατάστημά τους σε περιοχή με χαμηλότερο μίσθωμα για να επιβιώσουν.

Δυστυχώς ο “χορός των λουκέτων” του Σεπτεμβρίου στην Ηλεία όπου περίπτερα, καταστήματα ένδυσης και υπόδησης έβαλαν λουκέτο θα συνεχιστεί με τον Οκτώβριο να αποτελεί και τον μήνα της περαιτέρω αύξησης της ανεργίας και των εξώσεων. Εξώσεις που έχουν φτάσει ήδη στα χέρια των καταστηματαρχών είτε από τους ιδιοκτήτες των ακινήτων όπου θέλουν να λάβουν τα χρωστούμενα μισθώματα είτε από χονδρέμπορους που αναζητούν τα χρήματά τους.

Υπεύθυνη επιχείρησης πριν λίγες μέρες έλαβε εξώδικο από τον ιδιοκτήτη του χώρου καθώς είχε να λάβει το προβλεπόμενο μίσθωμα πάνω από 7 μήνες. Οι εργαζόμενοι, που ήξεραν ότι η επιχείρηση είχε οικονομικές δυσκολίες, μόλις έμαθαν για το εξώδικο, αναστατώθηκαν καθώς κατάλαβαν ότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κλείσει η επιχείρηση. Σημάδια επιδείνωσης της άσχημης οικονομικής κατάστασης είχαν δοθεί όταν η επιχείρηση άρχισε τις απολύσεις ενώ έπειτα να δίνει μόνο έναντι του μισθού στους εργαζόμενους.

Άνθρωποι του χώρου αναφέρουν ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις θα μπορέσουν να επιβιώσουν όπου οι αφίξεις από τουρίστες έχουν αυξηθεί κατά πολύ. Βέβαια, αναφέρουν ότι η αγοραστική δύναμη των τουριστών έχει μειωθεί σε σύγκριση με το παρελθόν.

 

dete.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.